Kontingent

Senior medlem 500,00

67+

Kontingent gælder fra 1. september til 31. august

Vi udsender kontingent i august måned. Ved indmeldelse efter 1. marts og frem til august måned er der halv pris.

Vi tilbyder 2 prøveskydninger – Er du 15 eller derover, skal du fremvise faktureret ID eller sundhedskort i kombination med et andet ID kort i forbindelse med du vil prøve at skyde i klubben. Derefter skal man SKV6 godkendes ved, hvis politiet vil fortsætte som medlem og skyde med klubbens våben. Få mere at vide i klubben.

SKV6 link

skv6 vejledning

HUSK:

For at opretholde sin våbentilladelse, SKAL man være aktiv  skydende i henhold til våbenloven.

Vi har fået et nyt system i foreningen til at administrere økonomi - medlemmer og våben [ Skytteforeningens Administrationssystem].

I det nye system vil der stadig blive udsendt en e-mail, når der skal betales kontingent - samt der kan udsendes nyhedsbrev, når det er nødvendigt. I har alle fået nyt medlemsnr. som skal bruges når jeg betaler jeres medlemsskab af foreningen.

Det er vigtig at jeres medlemsnr. bliver påført jeres betaling i netbank - der kan også betales med mobilepay eller kontant i foreningen.

Samtidig har vi lavet en ny hjemmeside som arbejder sammen med det nye kassesystem, hvor der er kommet et Medlemslogin , hvor man kan  følge med i, hvad vi har reg. i foreningen på medlem.

Send en mail hvis jeg ikke vil være medlem hos Odder Skytteforening - ellers sender systemet en rykker.

Oplysning om bankkonto - se i højre side.

Konto i Nordea:

Reg. 1944 Konto. 6449495762

Husk at påfører jeres medlemsnavn når jeg betaler i netbank eller tekstfeltet i mobilepay.

Kontant og mobilepay betaling i foreningen.

Husk at påfører medlemsnavn i tekstfeltet når jeg betaler med mobilepay.

Mobilepay nr. 84595

Skytteforeningens Administrationssystem

Kan anbefales til alle skytteforeninger

OB SERVICE - Ole Brøgger