[Skytteforeningens Administrationssystem]

Udgivet d. 1. marts 2020

Vi har fået et nyt system i foreningen til at administrer økonomi - medlemmer og våben [Skytteforeningens Administrationssystem] som betyder
at vi har opsagt Flexbillet som ikke kan benyttes mere.
I det nye system vil der stadig blive udsendt en email når der skal betales kontingent - samt der kan udsendes nyhedsbrev når nødvendig. I har alle fået nyt medlemsnr. som skal bruges når I betaler jeres medlemsskab af foreningen.
Det er vigtig at jeres medlemsnr. bliver påført jeres betaling i netbank eller mobilepay - der kan også betales kontant i foreningen.
Samtidig har vi lavet en ny hjemmeside som arbejder sammen med det nye kassesystem hvor der er kommet et Medlemslogin hvor man kan følge med i hvad vi har reg. i foreningen på medlemmet.

Skytteforeningens Administrationssystem
Kan anbefales til alle skytteforeninger
OB SERVICE - Ole Brøgger